پرندگان زیبا

بهترین ها برای شما

پرندگان زیبا

بهترین ها برای شما

کشف بیش از 2500 قطعه انواع پرنده‌ از متخلفین در سیستان و بلوچستان

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: محیط بانان یگان حفاظت اداره کل موفق به کشف 50 قطعه پرنده فنج از متخلفین شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، خسرو افسری افزود: باعنایت به گشت‌های سیار یگان حفاظت و اخبار ارسالی از همیاران محیط زیست و با همکاری نیروی انتظامی توانست تعداد 50 قطعه پرنده فنج که بصورت غیرقانونی در یک خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.

افسری ادامه داد: این اداره کل با ایجاد شبکه‌ی گسترده از همیاران محیط زیست که همیشه و در همه جا وجود دارند و بصورت شبانه روزی اخبار زیست محیطی و مسائل مربوطه را به یگان حفاظت اطلاع رسانی می کنند و همچنین باتوجه به راه اندازی یگان آماده به خدمت و اعزام سریع جهت اعزام فوری به محل برای جلوگیری از تخلفات زیست محیطی, این یگان توانسته است در طی 7 ماهه نخست سال جاری بیش از 2500 قطعه پرنده ی از انواع مختلف را از متخلفین در استان کشف و ضبط کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ماموران محیط‌بان با گشت‌های مستمر در مرز و دیگر نقاط استان با قاچاقچیان پرندگان و دیگر حیوانات کمیاب طبق قانون برخورد خواهند کرد./ش
انتهای پیام/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.